عطر آمواج اپیکAMOUAGE Epic

(دیدگاه 1 کاربر)

عطر ادکلن آمواج اپیکAMOUAGE Epic

برخلاف بسیاری از عطرها، آمواج اپیک با ترکیب منحصر به فردی از اسانس ها و عناصر فرآوری شده، توانسته است به طرفداران بی‌شماری را جذب کند. این عطر با توجه به عناصر ترکیبی مانند رز، نعناع هندی، گل سنبل و هل، ترکیبی گران‌قیمت و دلنشین را بوجود آورده است.
گروه بویایی                  ⇐                  چرمی چوبی
فصل                            ⇐                  تمام فصول
طبع                             ⇐                   گرم تلخ
جنسیت                       ⇐                  مردانه

15,000,000 ریال42,500,000 ریالمیل

54 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

عطر ادکلن آمواج اپیکAMOUAGE Epic

فروش عطر ادکلن اصل اورجینال شرکتی | مرکز پخش عطر ادکلن اسانس فروشگاه عطر محمد

 

آیا به دنبال یک عطر منحصر به فرد و بی‌نظیر هستید؟ آمواج اپیک، یکی از محصولات برتر در دنیای عطر و ادکلن ، با اسانس های بی‌نظیر خود به شما تجربه ای منحصر به فرد از عطر پویا و شگفت‌انگیز را می‌تواند هدیه دهد. ادامه مطلب را بخوانید تا درباره این عطر جذاب و جذاب ، اسانس و خرید عطر ادکلن بیشتر بدانید.

عطر آمواج اپیک از مجموعه ای از اسانس های گران‌قیمت و متشکل از ترکیبات بارز و ممتاز استفاده می‌کند. با رایحه ای بی‌نظیر و طراوتی که به همراه دارد، این عطر می‌تواند هر فردی را به خود جلب کند. با استفاده از تکنولوژی برجسته و روش های مدرن تولید، آمواج اپیک توانسته است عطری را با خلق احساسی متفاوت و خاص ارائه دهد.

برخلاف بسیاری از عطرها، آمواج اپیک با ترکیب منحصر به فردی از اسانس ها و عناصر فرآوری شده، توانسته است به طرفداران بی‌شماری را جذب کند. این عطر با توجه به عناصر ترکیبی مانند رز، نعناع هندی، گل سنبل و هل، ترکیبی گران‌قیمت و دلنشین را بوجود آورده است. همچنین، ترکیبات معطر دیگری مانند انجیر و میخک نیز برای افزودن یک لمس ملایم و تازه به این عطر، به کار رفته‌اند.آمواج اپیک علاوه بر بوی خیره کننده که به خاطر ماندگاری بالا و پخش بوی قوی خود، شناخته می‌شود، همچنین به عنوان یک عطر لوکس و اشرافی، برای مراسمات و مواقع ویژه بسیار مناسب است.

همچنین، درباره خرید عطر آمواج اپیک نیز باید بدانید که امروزه می‌توانید این عطر را به راحتی از فروشگاه‌های آنلاین و فروشگاه‌های معتبر عطر و ادکلن تهیه کنید. در نهایت، همه این عوامل باعث می‌شوند عطر آمواج اپیک یک انتخاب عالی برای هر فردی باشد که به دنبال یک تجربه عطری لاکچری و منحصر به فرد است. با بوی ماندگار و شگفت‌انگیز این عطر، خود را در یک دنیای احساسات و لذت فرو می‌برید.

پس، برای تجربه ای بی‌نظیر و حسی استثنایی، بهترین گزینه برای شما عطر آمواج اپیک است. با استفاده از اسانس های باکیفیت و ترکیبات خاص، این عطر به شما لحظاتی از آرامش و شگفتی را هدیه می‌دهد. همچنین، با خرید آن از فروشگاه‌های معتبر، از کیفیت اصلی و قیمت مناسب برخوردار خواهید شد.

لطفا توجه داشته باشید که در هنگام خرید عطر آمواج اپیک، از فروشگاه‌های معتبر و معتقد به جنبه‌های اخلاقی و کیفیت محصولات باشید. بهتر است قبل از خرید، نظرات و بازخوردهای مشتریان را درباره عطر آمواج اپیک بررسی کنید تا از کیفیت و قدرت پخش بوی آن اطمینان حاصل کنید. همچنین، در هنگام انتخاب عطر، می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر عطر و ادکلن مراجعه کنید .فروشگاه عطر محمد | خرید عطر ادکلن آمواج اپیک

نوت های بویایی :

 

نت (رایحه) اولیه  عطر ادکلن آمواج اپیک :

  • هل


    زیره


  • جوز


  • فلفل صورتی


  • زعفران


  • صمغ کندر


نت (رایحه) میانه :

  • شمعدانی صمغ درخچه مر


  • چرم


نت(رایحه) اصلی :

  • نعناع هندی


  • مشک


  • سدر


  • چوب صندل سفید


  • چرم


  • روایح دودی


عطر  اسانس
فرمولاسیون ساخت عطر ادکلن | عطر ادکلن چگونه ساخته می شود؟
آیا عطرو ادکلن جدایی می آورد ؟
شرکت فراگرنس ورد
چیکار کنم ماندگاری عطر ادکلن بالا بره؟همه چیز درباره ماندگاری عطر ادکلن

 

————————————————————————————————————————————————————

 

نکته :این محصول به صورت عطر گرمی از بهترین شرکت تولید اسانس در سه حجم خدمت شما عرضه می شود .

نکته :برای خرید عطر ادکلن اصل اورجینال شرکتی و استعلام قیمت عطر ادکلن اسانس اصل اورجینال شرکتی , به صورت عمده و تک به لینک های های زیر مراجعه فرمایید.

لینک واتساپ

لینک اینستاگرام

حجم عطر

100, 35, 60

1 دیدگاه برای عطر آمواج اپیکAMOUAGE Epic

  1. میثم میرزایی

    یعنی خیلی خفنه چقدر خط بوش عالیه

    0
    0
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15,000,000 ریال42,500,000 ریالمیل