عطر چوبی لالیک مشکی انکر نویر مردانهLalique Encre Noire

عطر چوبی لالیک مشکی انکر نویر مردانهLalique Encre Noire

عطر لالیک مشکی انکر نویر، یک اثر هنری از خلق و خوی شاهکاریست که احساسات شما را به سمت عمق‌های زیبایی هدایت خواهد کرد. با یک ترکیب بی‌نظیر از عناصر عطری، این عطر به شما تجربه‌ای لذت‌بخش از زندگی را هدیه می‌دهد.
گروه بویایی                  ⇐                  چوبی
فصل                            ⇐                  فصول سرد
طبع                             ⇐                    تلخ گرم
جنسیت                       ⇐                  مردانه

9,000,000 ریال25,500,000 ریالمیل

77 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

عطر ادکلن چوبی لالیک مشکی انکر نویر مردانهLalique Encre Noire

فروش عطر ادکلن اصل اورجینال شرکتی | مرکز پخش عطر ادکلن اسانس فروشگاه عطر محمد

با عرض ادب و احترام، به یک عطری فوق‌العاده و منحصربه‌فرد خوش آمدید؛ عطر لالیک مشکی انکر نویر، یک اثر هنری از خلق و خوی شاهکاریست که احساسات شما را به سمت عمق‌های زیبایی هدایت خواهد کرد. با یک ترکیب بی‌نظیر از عناصر عطری، این عطر به شما تجربه‌ای لذت‌بخش از زندگی را هدیه می‌دهد.

در اوج این شاهکار، بویی شگفت‌انگیز از مشک و هل متلاشی می‌شود و حسی نیرومند و دلنشین از روایح گل‌ها و چوب‌های گرم به شما پیشنهاد می‌شود. برخورد ابتدایی با عطر لالیک مشکی انکر نویر مانند یک سفر عاشقانه به دل مناطق جنوبی فرانسه است؛ زمانی که هوای گل‌ها و نسیم‌های دریا، انرژی و شور معنوی را در اطراف شما به جریان می‌آورد.

قلب عطر نیز از هیچ‌چیز کمتر نیست! عطر لالیک مشکی انکر نویر با ترکیبی هوشمندانه از رایحه‌های شیرین و تلخ ادامه می‌یابد . شما را در آغوش مهربانی گل‌های یاسمن و مریم‌گل غرق می‌کند.

اما بهترین بخش همین حالا فرا می‌رسد؛ پایان عطر لالیک مشکی انکر نویر که در آن چوب صمغی و نعناع هندی حاکم هستند. این ترکیب بی‌نظیر به احساساتی عمیق و باورنکردنی نفوذ می‌کند و شما را به سرزمینی دور افتاده از همه چیز می‌برد، جایی که فقط شما و این عطر ارزشمند وجود دارید.

عطر لالیک مشکی انکر نویر نه تنها یک عطر است، بلکه یک آثار هنری است که در آن هنر و طبیعت به یکپارچه‌ای ناب تبدیل شده‌اند. این عطر غنی و بی‌نظیر به شما امکان می‌دهد تا هر روزه با حسی خاص و متفاوت به روزهای خود بپردازید. با عطر لالیک مشکی انکر نویر، هر لحظه زندگیتان را به یاد‌ماندنی تبدیل کنید و از زیبایی‌های اطراف خود به‌طور کامل لذت ببرید.

پیوسته به دنیایی از رایحه‌ها و هیجانات، عطر لالیک مشکی انکر نویر، شما را در مهمانی‌ای از شادی و آرامش به میهمانی می‌فراخواند که هرگز فراموش نخواهید کرد. جرئت کنید و برای خود یک تجربه لذت‌بخش و متفاوت رقم بزنید، عطر لالیک مشکی انکر نویر بهترین همراه شما خواهد بود.

نوت های بویایی عطر ادکلن چوبی لالیک مشکی انکر نویر  :

 

نت (رایحه) اولیه بهترین عطر ادکلن مردانه  :

  • سرو


نت (رایحه) میانه :

  • خس خس


نت(رایحه) اصلی :

  • چوب کشمیر


  • مشک


عطر  اسانس              فرمولاسیون ساخت عطر ادکلن | عطر ادکلن چگونه ساخته می شود؟         آیا عطرو ادکلن جدایی می آورد ؟                  شرکت فراگرنس ورد

نکته :این محصول به صورت عطر گرمی از بهترین شرکت تولید اسانس در سه حجم خدمت شما عرضه می شود .

نکته :برای خرید عطر ادکلن اصل اورجینال شرکتی و استعلام قیمت عطر ادکلن اسانس اصل اورجینال شرکتی , به صورت عمده و تک به لینک های های زیر مراجعه فرمایید.

لینک واتساپ

لینک اینستاگرام

حجم عطر

100, 35, 60

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر چوبی لالیک مشکی انکر نویر مردانهLalique Encre Noire”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9,000,000 ریال25,500,000 ریالمیل